03 september, 2007

Inneprojekt - trappa

Idag åkte jag till Rusta för att köpa rollerskaft. Vi köpte ett 5-pack med rullar, i veckan, som självklart inte passade på något av de många skaft som vi redan har hemma *surt* Det felade väl på 2 mm eller nå´t sånt. Så nu äger vi alltså även ett rollerskaft med "Rusta-standard"(ifall någon annan gör samma dåliga affär och vill låna *hehe*). Hur som helst så var jag ju tvungen att kolla runt på Rusta när jag ändå masat mig dit. Kom hem med bl.a. en rulle tapet som jag nu testat att sätta upp i trappan. Vad tror ni? Är det här något att jobba vidare på? Det blir iaf lite mer kontraster och man slipper bli bländad av allt det vita. Känns OK för tillfället iaf. Vi får sova på saken.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte snyggt med tapeten i trappan!
/Maria-Therese

Camillis sa...

Supersnyggt tycker jag oxå.
/Camilla

Anonym sa...

Ser kanonfint ut! En fundering gällande det vita...har ni målat kritvitt eller bruten vit (S0502)?

Therese 3BW sa...

Vi har målat vit-vit!! Fast vi måste stryka 1 gång till så man kan ju ändra sig :-)/T

Anonym sa...

Okej, isåfall kan jag rekommendera att måla med bruten vit...heter kanske inte "S" men 0502 iaf, den har vi använt till allt vitt i huset och det är också oftast den "färgen" fabriksmålade fönster, lister & dörrar har.
*ktam*

"Utsidan är grå men det är insidan som räknas"