07 mars, 2008

Ett hus till?

10 mars: Lekstugan är inköpt idag för 1.895 kr *nice* på Coop. Det mesta verkar vara i sektioner så det här ska vi väl kunna snickra ihop på en fikarast *asg* Så fort det blir fint väder och lite tid över.... Maja är iaf väldigt sugen på att hjälpa till med måleriarbetet. Självklart kommer det bilder när allt är klart!!!

Kolla här! Jag har hittat det perfekta huset - till Maja. Visst är lekstugan söt. Bara 1,56 kvm med liggande panel(vårt krav), delad dörr och ett fönster med luckor. Höjden på bygget ligger nog runt 1,65... strax över min haka iaf *ler* Jag vill haaaa! Tror att den ska kosta ca 3.500 kr. Helt ok pris. Det här blir nog nästa veckas "stora" inköp. Fast vi kommer att måla huset svart eller grått. Tänk vad snyggt att jag hade solen i ryggen så att ni ser min skugga *öööh* Fast det är inte den ni ska titta på.... Tja, vad gör man? Det är iaf bra med kamera i mobilen!

Inga kommentarer:

"Utsidan är grå men det är insidan som räknas"